Megtanulhatja, hogyan lehet hatékonyan forgalmazni web-alapú cikkeit

Megtanulhatja, hogyan lehet hatékonyan forgalmazni web-alapú cikkeit



A tégla cikk elindításának ismerete először ijesztő lehet, ám hosszú távon kifizetődő lehet. A jobb láb elindításához türelmet és rengeteg tudást igényel. Ez a cikk konkrét tippeket és tippeket ad a tégla cikk leghatékonyabb kihasználásához.

A cikk címe kulcsfontosságú, de ugyanúgy van, mint a HTML címe. Fontos, hogy a címcímkébe belefoglalja a webhelyre vonatkozó kulcsszavakat. Győződjön meg arról, hogy az Ön oldalának megfelelő leírást ad, amely kiemelkedik a többi webhely között.

Írj a tudatosság folyamodból. A sima és folyó cikk elkészítéséhez a legjobb módszer a gondolatok felírása a témára, amikor eszükbe jutnak. Ebben a szakaszban ne szánjon időt korrektúrára vagy szerkesztésre, mivel csak elvonja magát attól, amit mondani próbál.

Nem kell csodálatos írónak lennie ahhoz, hogy nagyszerű cikkmarketing lehessen. Sok marketingszaktól fél az írás, és még csak meg sem próbálják bejutni az ajtón. Soha ne aggódjon túl sokat az írástehetsége miatt. Ez olyan dolog, amelyen könnyedén dolgozhat és javulhat az idő múlásával. Forgathat vagy cikkeket is vásárolhat.

Ha új blogokat és webhelyeket szeretne megtalálni, ahol közzéteszi tartalmát, akkor vegye fel közvetlenül a kapcsolatot velük és kérdezzen. Ha talál például egy sportblogot, vegye fel velük a kapcsolatot, és megemlítse, hogy nagyszerű cikket fog írni a saját webhelyükre, ha lehetővé teszik (és csak te) linket a webhelyedre a szerző életrajzában vagy címsorában. Ez jó módszer a webes jelenlét növelésére.

Tartsa az érdeklődőt érdeklődőnek a cikk elejétől a végéig. Használjon valódi történeteket, amikor csak lehetséges, és próbálja meg "festeni egy képet". Az érdekes cikkek vonzzák az olvasókat és vonzzák őket még többé. Sőt, nagyobb valószínűséggel tekintnek önnek mint önnek a választott témában.

Ismerje meg azt a kutatást, amit írt. Ha időt töltött a téma kulcsszavainak megismerésével, akkor az írása sokkal könnyebben fog hozzád jutni, és kevesebb időt igényel. Ha néhány percenként meg kell állítania, hogy kitalálja, miről beszél, akkor értékes idő veszít, és a cikk megmutatja ismereteinek hiányát.

Ne próbáljon olyan témára írni, amelyben Ön nem érdekli. Írásod azt mutatja, hogy nem igazán érdekel a létrehozott tartalom. Minél inkább törődik a tartalommal, annál inkább találkoznak az olvasókkal. Sokkal könnyebb írni egy olyan témáról, amely érdekli.

Feltétlenül fedezze fel a cikk témáját, ahelyett, hogy csak reklámozási eszközként használná. Az olvasók észrevehetik egy önkiszolgáló marketingcikk megjelenését, amely valódi tartalomdarabként maszkolódik a szívverés során, és így a kiadók is. A tartalmat csak minimálisra korlátozza.

Bizonyos esetekben a legjobb módszer lehet, ha egy személy kreatív vagy új módszert keres számukra egy cikk révén történő marketingre, olyan cikk felhasználásával, amely nem nyilvánvalóan valami marketingje. Ha olyan cikket állít elő, amely nem közvetlenül a termék valamelyikével szemben áll, hanem finoman azt sugallja, hogy több sikert lehet elérni.

Összegezve: nemcsak néhány alapvető tudnivalót megtudott a tégla-cikkről, hanem néhány sajátos módszert, amellyel alkalmazhatja saját vállalkozását. Mindaddig, amíg elkötelezett vagy, és célja van az iránti törekvés érdekében, a cikkben szereplő tippek segítenek megtalálni a sikert.

Ajánló
Kommentek
  1. Én