A pénz megtérülése: Minden az iPhone használatáról

A pénz megtérülése: Minden az iPhone használatáról

 

Ha megelégszik azzal, hogy státuszszimbólumként csak az Apple tulajdonában van egy iPhone, akkor lehet, hogy ez a cikk nem az Ön számára készült. Ha viszont a lehető legtöbbet akarja kihozni az iPhone által kínált lehetőségekből, akkor jó helyen jár. Olvassa el néhány hangstratégiát, hogy kihasználhassa iPhone-ját.

 

Ahhoz, hogy a legtöbbet hozza ki iPhone-jából, használja tárolóeszközként. Az iPhone segítségével mindenféle fájlt tárolhat a könnyen elérhető szoftver segítségével. A nyilvánvaló zenefájlokon kívül képeket, dokumentumokat és egyebeket is tárolhat. A legjobb előny ennek az a tény, hogy mindig hozzáférhet ezekhez a fájlokhoz, bárhová is megy.

 

Használja a fejhallgató vezetékét a képek készítéséhez. Nehéz lehet olyan képet készíteni, amely fókuszban van, ha olyan gombot nyom meg, amely a tényleges telefonon található. Ehelyett nyomja meg a vezeték gombját; az enyhe mozdulat egyáltalán nem fogja érinteni az iPhone készülékét, így éles, tiszta fényképet készíthet.

 

Ne essen pánikba, ha az iPhone nedves lesz. A telefonok néha kicsúsznak a zsebekből és tócsákba kerülhetnek. Ha ez történik, ne használjon hajszárítót, hogy megpróbálja a lehető leggyorsabban kiszárítani a telefont. Ez a nedvességet mélyebbre kényszerítheti a telefonban. Ehelyett próbálja meg egy éjszakán át egy zacskó főzetlen rizsben hagyni a telefonját.

 

Ha az interneten keres az iPhone készülékén, kattintson a középső alsó nyílra, hogy továbbítsa a hivatkozást arra az oldalra, amelyen éppen tartózkodik, az e-mail címére. Ez nagyon hasznos lehet, ha fontos cikkeket keres az iPhone készülékén, és nincs elegendő hely mindet tárolni.

Ha véletlenül nedves lesz az iPhone, akkor az utolsó dolog, amit be kell kapcsolnia az a készüléke. A bekapcsolásával fennáll a rövidzárlat veszélye. Ehelyett törölközővel szárítsa meg, majd tegye egy Ziploc táskába. Ezután tegye egy tál főzetlen rizsbe, és hagyja ott ülni, amíg a nedvesség kiszárad.

 

Vannak olyan webhelyek, amelyeket sokat látogat meg a telefonján? Kívánja, hogy legyen egy kis ikon rájuk a kezdőképernyőn? Nos, ha van, nyissa meg a weboldalt a Safari-ban, és kattintson a képernyő tetején található Ugrás ikonra. Ezután kiválaszthatja, hogy hozzáadja-e a kezdőképernyőhöz.

 

Ha nem szeretne aggódni a nagybetűk miatt, amikor szöveges üzenetet gépel egy ismerősének, bekapcsolhatja az automatikus nagybetűsítést. Ez a funkció a Beállítások-> Általános-> Billentyűzet alatt található, és ez az első lehetőség, amikor megnyitja ezt a részt. Ez sok időt takaríthat meg, és szövegekkel javítja nyelvtanát.

 

Ha talál egy alkalmazást, amely tetszik és szeretne az iPhone készülékéhez, nézze meg a költségeket. Valószínű, hogy van egy ingyenes vagy olcsóbb megfelelője, amely ugyanazt csinálja. Így elérheti ugyanazt a kívánt funkciót, de megtakaríthatja egészét vagy egy részét a pénzének.

 

Tudja, hogyan készíthet egy képernyőképet az iPhone készülékéről? Tartsa lenyomva az alvás és otthon gombokat legalább három másodpercig, és ezzel elkészül a pillanatkép. Ha a teljes képernyőt fehér színűvé teszi, a képernyőképet elkészítették és eltárolták.

 

Egy dolog az iPhone tulajdonosa. Másik lehetőség, hogy a lehető legtöbbet hozza ki a technológiából. Most, hogy elolvasta ezt a cikket, képesnek kell lennie arra, hogy maximalizálja az Apple iPhone előnyeit. Elkerülheti a technikára jellemző buktatókat és veszélyeket is.

Könnyű fitnesz tippek, amelyeket minden nap követnie kell

Edzőterem, Mellplasztika, Fogyókúra, Upholstery cleaning, fitness terem, hungarian goose down pillows, legolcsóbb, természetgyógyász budapest

Edzőterem, Mellplasztika, Fogyókúra, Upholstery cleaning, fitness terem, hungarian goose down pillows, legolcsóbb, természetgyógyász budapest

edzőterem Mellplasztika Fogyókúra reblog Upholstery cleaning in Cork fitness terem budapest hamvay lang fitness terem 3. kerület legolcsobb természetgyógyász Budapest Edzőterem, Mellplasztika, Fogyókúra, Upholstery cleaning, fitness terem, hungarian goose down pillows, legolcsóbb, természetgyógyász budapest

Könnyű fitnesz tippek, amelyeket minden nap követnie kell



Tehát ki akarja próbálni a kezét a fitneszben? Tud valamit erről a tevékenységről? Ismeri az összes különféle rutinot, amelyeket használhat? Tudja, mi jár nagyszerű rutinmal? Ha ezek a kérdések több kérdést vetnek fel, mint amennyit meg tud válaszolni, próbálja meg átnézni az alábbi tippeket.

Vágás közben ügyeljen arra, hogy ne feszítse meg a nyakát. Ha a nyelvét a szájának tetejére helyezi, miközben megteszi, ez valójában segíthet a fej és a nyak megfelelő összehangolásában. A szakértők nem értenek egyet abban, hogy ez segít-e fizikai vagy élettani szinten. Akárhogy is, úgy tűnik, hogy csökkenti a nyak megterhelését.

Fitneszképességének maximalizálása érdekében feltétlenül gyakorolja a fájó izmokat másnap. Ez lehetővé teszi a vér sokkal nagyobb sebességű áramlását az izmokba, ezáltal felgyorsítva a gyógyulást. Feltétlenül végezzen több ismétlést, de ennél könnyebb vagy nehezebb.

Próbálj meg reggel edzeni. Miért? A nap folyamán bármi történhet veled, ami fáradtnak, stresszesnek és a testmozgást vonzóvá teszi. Ha elkezdi a napját testmozgással, akkor kiszabadítja az útból, és kész. A nap hátralévő részében folytathatja, tudva, hogy valami jót tett a testének.

Ha tömeget próbál megkezdeni, induljon addig, amíg már nem tud tovább menni, majd két csésze csokoládétejjel elfogyaszt. Egyszerűen hangzik, de a még kezdetben lévők egy csoportját tanulmányozták, és kiderült, hogy a "kudarcig" történő edzés 2 hónapon belül 5 font súlynövekedést okozott, de csak akkor, ha kiegészítést kapott.

Nem számít, milyen típusú edzést választott, hidratáltnak kell maradnia. Ha sok vizet fogyaszt edzés előtt, közben és után, az edzés közben elvesztett folyadékok helyettesíthetők. A hidratált maradás azt jelenti, hogy több energiád lesz ahhoz, hogy ennél tovább kicsit tovább menjetek, és jobban fogod érezni magát.

Vegyen részt a kickboxban, ha szereti a harcművészetet. A hibrid harcművészeti forma tanítása és gyakorlása a fitnesz edzésen elősegíti az általános fitneszt és az agilitást. Javítja az ízület rugalmasságát, kardió egészségét és kitartását. Az egészségének előmozdítása mellett a megtanult rúgások és ütések önvédelemben is felhasználhatók.

Válassza ki a legjobb időt a testmozgáshoz. Míg a legtöbb ember szeretne reggelente edzeni, néha jobb, ha vár. A legtöbb embernél a tüdőfunkció csúcspontja 16 és 17 óra között, tehát ez jobb lehet neked. Érdekes, hogy délben az az idő, amikor a testmozgás visszatér a legalacsonyabb tüdőfunkcióhoz. Ennek ellenére testre kell állnia az Önnek megfelelő időben - a teste jelez neked.

Megértette, mi teszi a fitneszt jó tevékenységnek? Ismeri a rutinokat és hogyan készítheti el saját rutinját? Ha elképzelése van arról, hogyan válaszoljon ezekre a kérdésekre, akkor elolvasta és megértette, mi szükséges egy jó fitnesz rutin létrehozásához.