Mi jár a cikk marketing kampányának fejlesztésében?
A cikkmarketing eredményeket hozhat a vállalkozása számára? Megtalálja egyedülálló módját ennek a marketingmódszernek a használatára, és megkülönbözteti vállalkozását a tömegtől? Igen, csatlakozhat az online írók sokaságához, akik hatékonyan használják a cikkek marketingjét webhelyük forgalmának növelésére és lényegesen magasabb eladások elérésére.
Ügyeljen arra, hogy mi működik és mi nem. Néha bizonyos piaci elképzelések nem fognak rezonálni az olvasók körében. Próbálja az új projekteket a múltban sikeresekhez igazítani. A potenciális aranybányák felismerése maximalizálja a nyereséget. Gyakran jobb ragaszkodni ahhoz, ami már nyereségesnek bizonyult, ahelyett, hogy mindig megpróbálnánk feltalálni a kereket.
Annak érdekében, hogy magas rangot szerezzen a keresőmotorokban, lazítson egy kicsit, amikor az évek során megtanult írási és nyelvtani szabályokról van szó. Ez segít abban, hogy több SEO hivatkozást tegyen a blogban, cikkben vagy leírásban. Kövesse az AP szabályokat a folyamatban lévő tartalomhoz, de csökkentse a korlátozásokat, hogy jobb eredményeket érjen el a keresőmotoroktól.
Ha megismétel valamit, amit egy másik személy webhelyén látott, akkor feltétlenül elismerést kell adnia neki, és vissza kell mutatnia a webhelyére mutató linket. Ezzel megóvhat attól, hogy bárki ideges legyen veled, és a felhasználók láthatják, hogy nemes vagy, és esedékessé teheted a hitelt.
Ha más, hasznos és kapcsolódó cikkekre mutató hivatkozásokat is hozzáad, óriási előnye lehet a cikkmarketingnek. A link hátlapok hozzáadásának előnye az, hogy segít a keresési rangsorban, és egyre több cikkhez jut el az olvasó.
Hagyja, hogy az emberek feliratkozzanak a cikkei olvasására. Az előfizetési szolgáltatás nagyszerű módja annak, hogy tájékoztassa olvasóit, amikor új cikket tesz közzé. Engedélyezze a regisztrációjukat, hogy e -mailben értesítést kapjanak minden egyes új anyag közzétételekor, és tudja, hogy minden e -mailhez visszatérnek.
Mielőtt elkezdené a cikk marketing tevékenységét, fontos, hogy pontosan megértse, mi a cikkmarketing. A cikkmarketing egy olyan folyamat, amelyben cikkeket ír a webhelyére vagy egy társult webhelyre mutató linkekkel, hogy könnyebben el tudja juttatni a forgalmat webhelyére.
A cikkmarketing megkezdéséhez írjon eredeti cikket a webhelyéhez, ügyelve arra, hogy az elsődleges kulcsszavaira legyen optimalizálva és 400-500 szó hosszú. Azt akarja, hogy ez egy kiváló minőségű, jól megírt cikk legyen, mivel ez lesz az alapja a további cikkeknek. Küldje be a cikket az összes fő RSS -hírcsatornához. Miután a cikket közzétették webhelyén, pingelje webhelye RSS -hírcsatornáját.
Ragadja meg olvasóját azzal, hogy viccel kezdi. A marketingstratégia trükkje azonban a helyes vicc elmesélése, mivel nem minden vicc működik olvasva. Ha kitalálja, mi a megfelelő, akkor a cikke kiváló lesz.
Természetesen tudja, hogy minden hibát tanulási lehetőségként kell kezelni. Ha a cikk marketing területén dolgozik, a hibák még az oktatásnál is jobbak. Ezek friss témák a cikkeidhez. Írj cikket a hibádról! Tanítsa meg olvasóit, hogy mit hibázott, és mit tehetnek helyesen, hogy elkerülje a hibát.
A fenti tippek segíthetnek egy olyan affiliate marketing stratégia kialakításában, amely új közönséget hoz létre, akik esetleg nem találtak volna másként. Kövesse az itt található tippeket, hogy az eredményorientált marketing útjára lépjen.
Nincs még komment.