Praktikus, hasznos cikkmarketing javaslatok és tippek
A cikkmarketing olcsó módot kínál a vállalkozások számára a vállalatukról szóló információk széles
közönség számára történő közzétételére. A sajtóközleményektől eltérően ezek a cikkek egy olyan
iparágra összpontosítanak, amely a beszállító szervezetntől jóváírást kapott. Olvassa el ezeket a
tippeket a cikkmarketing használatának módjaival, hogy növelje láthatóságát a piacon!
Ha növelni szeretné annak esélyét, hogy cikkét keresések találják meg, ne kövesse el azt a hibát, hogy
több helyen is közzéteszi. Sokkal jobb, ha egyszer közzéteszi, egyetlen URL alatt, és más helyekről
származó címkékkel linkeli. Ennek oka, hogy a Google az oldalak rangsorolásának módját a keresések
során az egyetlen oldalra mutató linkek számán és minőségén alapul. Minél többször jelenik meg az
oldala, annál több helyen halmozódnak fel ezek a linkek, és annál gyengébbek lesznek a keresési
eredményei.
Jó tipp a sikeres internetes marketinghez, ha helyesen tölti ki a webhely címcímkéit. Rendkívül
fontos, hogy olyan kulcsszavak legyenek, amelyek közvetlenül kapcsolódnak a tartalomhoz a címke
címkéjében. Ügyeljen arra, hogy a cím egyedi legyen a többi címtől.
Nem számít, miről ír a webhelye forgalmazása érdekében, a cikkének soha nem szabad meghaladnia
az 500 szót. Valójában arra kell törekednie, hogy cikkei 400 szó körül legyenek. A tartalom arról szól,
hogy felhívja az olvasó figyelmét, és nem veszíti el olyan történetekben, amelyek nem érnek véget.
Mentse meg ezt a Nagy Amerikai regénye számára.
Miután cikkét elfogadta és közzétette egy cikk könyvtárban, ne felejtse el meglátogatni azt, és
ellenőrizze, hogy a cikkben található összes hivatkozás megfelelően működik-e. A jó linkek minden
cikkmarketing stratégia fő részét képezik. A megszakadt linkeket a keresőmotorok büntetik, sértik
vagy akár kitörlik a linkelt cikk közzétételének pozitív értékét.
Ügyeljen arra, hogy az Ön által közzétett írás jól szerkesztett legyen. Jelentheti a különbséget a
visszatérő olvasók és azok között, akik soha nem fognak elolvasni az Ön webhelyén található
információkat. Ezeket az írásokat az egész interneten látni fogják, és az Ön webhelyét hozzájuk kötik.
Miután elkészült egy cikk, tegyen egy erőforrásmezőt az oldal végére, felszólítva az olvasókat, hogy
vegyenek részt benne. Győződjön meg róla, hogy tartalmaz egy linket a vállalata webhelyére. Ez
tevékenységet és remélhetőleg jövedelmet generál a személyes vállalkozás számára, és növeli a
tudatosságot arról, hogy ki ön és mit csinál.
Próbálja meg elkerülni, hogy túl kevés helyen terjessze magát, amikor azon dolgozik, hogy sikeres
cikk-marketinges legyen. Nem kell regisztrálnia minden egyes webhelyre, és el kell küldenie cikkeit
minden megtalált könyvtárba. Válassza ki okosan a helyeket, mert sok részletet kell megadnia
minden egyes induló helyen.
Valószínűleg több kérdése lesz, mint amennyire választ tud találni, amint a cikk-marketinggel elkezd
foglalkozni. Miután megtanulta az alapokat, a fátyol eltávolodik, és sok mindent el fog kezdeni saját
maga kitalálni mások segítsége nélkül.
Győződjön meg arról, hogy a cikk illeszkedik-e a darabhoz megadott címhez. Semmi sem okoz
frusztrálóbb szerepet az ügyfél számára, mint amikor információ után kutatnak, és felkerülnek egy
olyan oldalra, amelynek semmi köze nincs ahhoz, amire szüksége van. Tartson meg mindent, ami
releváns, és ügyfeleit boldoggá fogja tenni.
Használja az ebben a cikkben található javaslatokat az üzleti erőforrások vagy cikkek marketingjének
kiaknázására. Ez a marketingmódszer bármely iparági típusú vállalkozásra érvényes. Csak néhány
egyszerű művelettel gyorsan növelheti vállalatának álláspontját az iparágban, és jelentősen növelheti
a láthatóságot.
Nincs még komment.